2013. november 25., hétfő

Blogverseny eredményhírdetése: Legszebb Desing

Sziasztok!Meghoztam a legszebb desing eredményhirdetését.Ebből három helyezett, egy különdíjas kinézetet fogok díjazni.Valamint, mindannyian kapnak egy kisebb kritikát is.

1. helyezett



Vélemény: Először is szeretnék gratulálni az 1. helyezésedért.Amint megnyitottam a blogodat, teljesen magával ragadott a kinézet és egyfajta kíváncsiság is előbújt belőlem a történet iránt.Ez egy jó pont, hiszen ha a blogodra odatévedő embert a kinézet megfog, akkor minden bizonnyal már a történet is érdekelni fogja.
A fejléc nagyon szép, ami a legjobban tetszik rajta, az a közepén lévő olvasó lány, valamint a felirat tipusa.Az összemosás is rendkívül szép lett.A háttér passzol hozzá.Nagyon eltalálta az én stílusvilágomat.Nem tudom ,hogy te csináltad-e, ha igen akkor nagy tisztelet érte, de hogyha nem te, akkor annak, aki készítette.Ügyes!Még egyszer gratulálok.

2. helyezett



Vélemény: A fejléced nagyon tetszik, teljesen rendben van, semmilyen fajta hibát nem találtam benne.Szép az emberek kivágása, az összemosás is szépen van kivitelezve és a cím betűtípusa is elnyerte a tetszésemet.Ami már nem jött nagyon be, az a sima blogháttér.Nagyon sok fajta van, nyugodtan tudsz választani számtalan háttér közül, ami megy a fejléced stílusához.Valamint a modulok sem tetszenek nagyon, túl egyszerűek.HA esetleg nem értesz hozzá, nyugodtan kérj segítséget valamelyik Blog desing-os oldaltól, biztos szívesen segítenek benne!Ennyit szerettem volna csak mondani a blogod kinézetéről.Gratulálok az elért, 2. helyezésedhez!

3. helyezett



Vélemény: Az összemosás a háttered jól néz ki.Nem azt mondom ,hogy elájultam tőle, annyira szép lett, de rondának egyáltalán nem nevezhető.Olyan egyszerű, de mégis szép.A szereplők kivágása nem a legjobb, én például nem így helyeztem volna el őket és nem tettem volna ennyire élessé őket.Viszont a felirat tetszik rajta.A blog hátterének a színe nagyon tetszik, de valahogy mégsem passzol annyira az összképhez, és én a modulokon is változtatnék.Gratulálok a 3. helyhez!

Oklevél:



Köszönöm mindenkinek a jelentkezését!Egy blogot sajnos nem tudtam megtekinteni, mert ki lett törölve, és ez alapján értékelni sem tudtam!Remélem örül mindenki a helyezésének!






6 megjegyzés: